Pre tých z vás, ktorí potrebujú ovládať svoj voz úplne len podľa pedála plynu sme schopní vykonať deaktiváciu váhy vzduchu. Vozidlo potom bude dávkovať stále plné množstvo paliva, bez ohľadu na aktuálne množstvo nasávaného vzduchu do motora.
Možnosti úpravy
Vo väčšine prípadov sú možné dva varianty deaktivácia váhy vzduchu.
trvalá deaktivácia - vozidlo si stále myslí, že do motora prúdi množstvo vzduchu porovnateľné s okamihom, keď je plne zopnuté turbo a dávkuje tak palivo bez ohľadu na množstvo vzduchu vždy podľa požiadavky pedála plynu
deaktivácia pri odpojení snímača - pre tých, ktorí chcú mať režim vypnutej váhy len za určitých okolností (napr. šprint, preteky, atď.) je možné nastaviť režim vypnutej váhy vzduchu pre prípady, keď sa váha vzduchu odpojí od konektora. So zapojenou váhou vzduchu potom vozidlo ide úplne štandardne, s odpojenou ide bez limitu rovnako ako v prvom prípade. V tomto prípade však môže vďaka odpojenie snímača svietiť chybové kontrolka motora, popr. žhavenia.
Tento režim deaktivácia váhy vzduchu je určený len pre špeciálne účely. Pri bežnej jazde môže automobil pri rozjazde značne dymiť a môže dôjsť k navýšeniu spotreby paliva. Pri využití tohto nastavenia je bezpodmienečne nutné mať zaslepený EGR ventil.